יום שישי, 16 בנובמבר 2012

הארנונה בקציר לאן?

‏‎איציק רופא, חבר ברשימת "יחד" מעלה נקודות מדאיגות לאור ניסיון הוועד המקומי הממונה,לבצע העלאת ארנונה בזמן הקצר שנותר לכהונתו. איציק גם הוא חבר בוועד הממונה, ואומרים לו ישר כוח על העירנות , אנחנו "יחד" איתך!
פוסט של איציק רופא בדף הפייסבוק "קציר הבית שלי":
"ברצוני להתייחס גם לדברים של חיים וגם של ליאור. תקציב הוועד ל- 2013 עדיין לא נקבע ובטח מי שראה ראה כל מיני טיוטות שחברי הוועד הממונה ואני בינהם יושבים עליהם כבר מספר ימים. המצב בהחלט לא פשוט בגלל השיטה הנוכחית של המועצה. ליאור, זו לא חוכמה לעשות את כל מה שעשינו כאשר קבלנו תקציב יחסית גדול בזמן יחסית קצר. כפי שידוע לך, תקציב זה לא יהיה לאחר הבחירות ולכן אנחנו שוקלים לגבות ארנונה מעל למקסימום המותר (כמובן אם נקבל אישור רשמי) וכל זה רק כדי שנוכל לשרוד. המצב היום אינו מייצג מאחר והמועצה משתתפת בכל מיני דברים שאחרי הבחירות לא תשתתף. אני חושב שיש לשנות את השיטה ולא לעשות כקודמנו במועצה ולהטיל את העול שוב על התושבים. אין שום סיבה שתושבי קציר ישלמו יותר ארנונה מגן שומרון או תלמי אלעזר למשל. לכן לבוא ולהתרברב על עשייה של שלושה חודשים שזורה מלח בעיני התושבים שלא יודעים מה קורה בעיניי הטעייה. אתה בוודאי תקרא לזה צדקנות. בנושא העשייה, אני לא לא חושב שכדאי שנעשה תחרות אישית. אני קורא לך לשקול שוב את כל הנושא בלי קשר לבחירות ובמי אתה תומך מאחר וגם אני ומשפחתי וגם אתה ומשפחתך נחיה פה לאחר הבחירות. זה שאתה ואני היינו מקורבים ונבחרנו לוועד הממונה לא מקנה לנו זכויות יתר."