יום שני, 19 בנובמבר 2012

זכות הציבור לדעת זה לא מילה גסה

מכתב ממנדי דהן חבר ברשימת יחד לוועד המקומי

זכות הציבור לדעת... אופס, אמרתי מילה גסה??? ממש לא!!! 
זכות הציבור לדעת וכמוכן להביע את דעתו ועמדתו.
לא לשם ההשוואה אבל האם מישהו יכול לשפוט נידון למוות כאשר ראשו מונח על הגרדום רגע לפני שעורפים את ראשו, כאשר הוא זועק וצועק ......
במידה מסויימת כך הרגשתי אתמול, כאשר כינסו אותנו התושבים כאשר ההחלטה מוגמרת.

אני מציע לכל המקטרגים על התנהלות חלק מהתושבים בישיבה לבחון באמת מה גרם להם לדבר כפי שדיברו.
רובנו כאן הורים לילדים, ואני לא מכיר הורה או אדם שמכיר את שפת התינוקות, אבל אני גם לא מכיר אף הורה שכאשר ילדו צועק, גם באמצע הלילה, שמכנה את ילדו ברברי או מופרע, אלא מנסה לראות ולהבין מה מפריע לו, ברוב המקרים חיבוק עוזר ומרגיע... נקודה למחשבה

אני ממש לא מקבל את האימרות שתושבים הגיעו לישיבה, ההזויה מעט לטעמי, אתמול על מנת לפוצץ את הישיבה, תושבים הגיעו לישיבה כי אכפת להם.
יכול להיות שחלק מהקהל ה"דומם" היה שותף ברזי התקציב שתוכנן שבעקבותיו נדרש אישור צו מיסים גבוה יותר ולכן לא היו לו שאלות. אבל מה שבטוח שחלק נכבד מהקהל, ובטח מהתושבים, לא היה מעורה כלל בסעיפי התקציב.

אלו הייתה שקיפות ונכונות לשתף מצד הועד הממונה, אני מניח שכל הדיון הזה היה מתנהל בצורה אחרת ואולי אף גורף הסכמה רחבה של התושבים לגבי גביית ארנונה גבוהה יותר. לצערי זה לא קרה.
אני יותר משמח על המעורבות הישובית בנושא חשוב זה, זהו סימן חזק גם לועד שייבחר שאין ביישוב "שריפים". כאשר אנו מדברים כל הזמן על ישוב קילתי ועל קהילתיות כדאי שנתחיל מהראש.

לסיכום דבריי, אני שמח שלבסוף הוועד החליט שתעריפי המיסים ירדו, בין אם בעקבות הלחץ הציבורי והשאלות הענייניות ובין אם לאו

שיהיה המשך ערב נפלא לכולנו: תושבי הגבעה המרכזית, תושבי הגבעה המערבית, לכל ארבעת הרשימות המתמודדות למליאה, לכל שלושת הרשימות המתמודדות לועד המקומי, לכל צוות הצופים הנפלאים.......... ובקיצור לכל תושבי קציר

ובנימה מעט פוליטית - רק ב"יחד" נוכל לשנות ולהצעיד את קציר לעתיד טוב יותר

נ.ב.
לכל הסקרנים או המתביישים לשאול - התשובה היא לא!!! אני לא עובד, לא הובטח לי כל תפקיד ואני לא מקבל כסף מאף אחד....